Περίπου το 90% της ενέργειας ενός ηλεκτρικού κινητήρα μετατρέπεται σε ροπή, η οποία κάνει τις ρόδες του αυτοκινήτου να γυρίζουν. Σε ένα βενζινοκίνητο αμάξι το αντίστοιχο ποσοστό κυμαίνεται γύρω στο 25%. Επιπλέον, τα αυτοκίνητα που κινούνται με βενζίνη, σε αντίθεση με τα ηλεκτροκίνητα, συνεχίζουν να ξοδεύουν ενέργεια ακόμη και σε κατάσταση αδράνειας. Από την άλλη όμως, αν συνυπολογίσουμε το ενεργειακό κόστος από την παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας που θα τροφοδοτήσει τις μπαταρίες ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, το τελικό συμπέρασμα είναι ότι τα δύο είδη οχημάτων έχουν πάνω-κάτω την ίδια ενεργειακή απόδοση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου